Felébredés

 2012.03.29. 13:43

Iszonyúan fura élményben volt ma reggel részem, és gondoltam gyorsan levésem ide... :)
Szóval eléggé későn feküdtem le, állati fáradtan, és aggódva, mert még sehol sem tartok azzal a beadandóval, amit holnap le kell adnom. Mindegy, lényeg a lényeg, hogy nem a legjobb formában történt a lefekvés. Nem állítottam be ébresztőt magamnak, mert anyumnak volt szüksége az én telefonom ébresztőjére is, hogy ő tuti ne aludjon el. Tehát teljesen bizonytalan voltam benne éjjel, az ágyban fekve, hogy felkelek-e mondjuk még délután 3 előtt, és ha nem, akkor lesz-e időm még befejezni azt a nyamvadt beadandót. 
Erre aztán úgy aludtam, mint akit lelőttek. Nem emlékszem, hogy felkeltem volna máskor, csak akkor amikor anyum elment hajnalban, és adott egy puszit, meg szép napot kívánt. Ezt követően is visszazuhantam egy eléggé mély alvásba. Aludtam olyan 7-8 órát, amikor is arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Mindegy, hogy ki hívott és miért, mert nem volt egy hosszú beszélgetés, így még félálomban tettem le a telefont. Na, és most jön a fura. Ahogy feküdtem ezt követően az ágyban, és próbáltam rájönni, hogy mi is van körülöttem, meg próbáltam magamhoz térni, úgy éreztem magam, mintha egy életet aludtam volna. Nem az időtartamra hosszúságára gondolok, hanem arra, hogy tényleg olyan érzés kerített a hatalmába, mintha az egész eddigi életemet végigaludtam volna. Nagyon különös érzés, és most érzem, hogy az agyam egyik pillanatban a régészeti lelőhelyek angol szövegeire gondol, majd a következő pillanatban azon agyalok, hogy vajon mit jelent ez az érzés. Tényleg csak végigaludtam az eddigi életemet, és most ébredtem fel igazán? És ha igen, akkor mi történt tegnap, vagy most éjjel, ami miatt most felébredhettem?
 

Na, most sajnos nincs időm tovább filózni ezen (legalábbis nem leírva azt), mert nagyon sok dolgom van. 
Abban azonban biztos vagyok, hogy megváltozott valami. Csak még azt nem tudom, hogy mi. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lucifixxx.blog.hu/api/trackback/id/tr504347920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása