Miért is írok?

 2011.11.18. 10:30

 A bemutatkozást későbbre hagyom, mert most meg kell válaszolnom magamnak ezt a kérdést: Miért is írok? A válasz erre igen egyszerű. Úgy érzem, hogy nem ismerem magam eléggé, és arra gondoltam, hogy ha újra nekiállok írni, akkor talán rájövök, hogy ki is vagyok én igazából. 

Elővettem a régi írásaimat is, amiket még 13-15-18 évesen írtam, és ezekből is lesz talán amit itt meg fogok osztani. Még meglátom. :) Kissé új még nekem ez a blogolás, de remélem, hogy néhány hét alatt újra megtanulok írni.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lucifixxx.blog.hu/api/trackback/id/tr13391724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása