Régi bejegyzés 1.

 2011.11.18. 11:23

2006, vagy 2007 késő tél

 "Sok ember van, akit szeretünk. A családunk tagjai, a baráti körünk, a haveri társaságunk. Ez mind ide tartozhat. A szerelmünk is ide illik. Ám sokszor esünk abba a hibába, hogy nem tudjuk, kit hogyan szeretünk. Ez a családban általában nem okoz nagy gondot, de a barátaink körében néhány szál néha összekuszálódik. Én nem vagyok egy nagyon pedáns ember, mégis az ismerőseimet szeretem csoportosítani. Vannak azok, akiket csak néha látok, aztán vannak azok, akikkel már beszélgettem néhány szót, aztán jönnek azok, akik már kiérdemlik a haver jelzőt, őket követik a távoli, majd a közeli ismerősök, és a barátok állnak a legfelső helyen. Ez valószínűleg azért van így, mert régen szinte bárki lehetett a barátom. Akkor csak kétféle ember volt a környezetemben: azok, akiket kedveltem, ezek voltak a barátok, és azok, akiket meg nem, ezek voltak azok, akiket kerültem... :)

Közeleg a Valentin-nap. Egyre inkább gyűlölöm ezt a dátumot. Minek a szerelemnek külön napot kiemelni? Ha szeretsz valakit, akkor nem az a fő, hogy minden nap, minden egyes percében szeresd őt?!"

A bejegyzés trackback címe:

https://lucifixxx.blog.hu/api/trackback/id/tr693391829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása