Ma :D

 2011.11.28. 20:39

 Ma csodaszép nap van! :D
Olyan igazi szivárványos, egyszarvús, királylányos. :D
Nem tudom, hogy miért, de valószínűleg nem is számít, és nincs is különösebb oka.
Ez benne a legszebb! :)

Amúgy egyre gyakrabban van ilyen ok nélkül boldog kedvem. Bár ez a mai kitűnően nagyon jó. :D
Sok emberrel beszélgettem mostanában ilyen hangulatban, és tök fura, hogy majdnem mind úgy tekintettek rám, mintha gyogyós lennék, csak azért, mert minden ok nélkül boldog vagyok. 
Na de miért kéne magyarázat rá? Az bezzeg nem furcsa, ha az ember boldogtalan, elégedetlen, vagy csak szimplán "kabbe a f*szom" hangulatban van.

Hogy lehetne az emberek arcára visszahozni a mosolyt? (Gondolok itt arra, hogy ne üljünk már ennyire fapofával a metrón!)
Találtam erre régebben egy igazán jó próbálkozást. Békés Itala kiadott egy könyvet Olvasd a buszon! címmel, ami vicces történeteket tartalmazott. Nagyon egyszerű céllal írta meg ezt a művet. Abban bízott, hogy ha a könyvét a tömegközlekedési járműveken olvasva mosolyogni, esetleg nevetni kezd az olvasó, akkor talán ez hatással lesz a körülötte levő többi utasra is, és az ő arcukra is mosolyt csal majd. 
Hát, az ötlet szerintem nagyon jó, a megvalósítás sajnos kevésbé. Számomra a könyv igen nagy része csupán bugyuta történetek gyűjteménye volt, amitől csak a fájdalom érzése ült ki az arcomra, amiért a fejemet vertem az adott jármű üvegébe...
Volt azonban néhány leírás, amitől valóban elvigyorodtam, vagy akár kuncogtam is, de csupán néhány alkalommal követte a példámat valaki a velem együtt utazók közül. Megjegyzem, hogy amikor Rejtő-t olvastam a buszon, és hallotta valamelyik utas, hogy kacarászok, akkor volt, aki megnézte, hogy mit is olvasok, és amikor meglátta az írót, akkor ő is elmosolyodott. Szóval azért volt jó élményben is részem. :)

Talán ezeket a humoros story-kat inkább szórólap formájában kellene osztogatni a metrólejárókban, villamos-,buszmegállókban. A metropol-os lányokkal szemben megállni reggelente, és kék, zöld, sárga és mindenféle színű papírokra nyomtatott poénos beszólásokat, vicces eseményeket, vicceket kellene osztogatni a sok besavanyodott embernek. :) Én tuti örülnék neki! :D
Bár azért elgondolkozom: Vajon csak a szemetet termelnénk ezzel az akcióval, vagy beválna a dolog, és vidámabb lenne a város?

A bejegyzés trackback címe:

https://lucifixxx.blog.hu/api/trackback/id/tr613419751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása