Valami más

 2012.04.02. 17:22

Valami változik. Nem tudom még, hogy mi, de minden egyes sejtemmel érzem, hogy valamilyen furcsa, egyáltalán nem várt változás küszöbén állok. És érzem azt is, hogy rettegek ettől. Nem azért, mert úgy hiszem, hogy rossz dolog fog történni, de egész eddigi életemben fanatikusan ragaszkodtam az állandóhoz, és mindig aggódtam a változások miatt. Most, hogy úgy érzem, hogy valami nagy dolog van készülőben, újra elhatalmasodott rajtam a félelem. Ez azért szórakoztató is kissé, hiszen magába foglalja azt is, hogy esetleg valami csodálatos, varázslatos történéstől ráz ki a hideg minden egyes pillanatban.
Persze az is lehet, hogy csak feléltem a mostanra elraktározott összes energiámat, és most azért érzem azt, hogy alig kapok levegőt, mert előre látom, hogy nem lesz miből mosolyognom. Pedig annyira akarok! Az utóbbi hetekben boldognak éreztem magam. Vagy ha nem is boldognak, de legalább nem éreztem magam boldogtalannak sem. És ha kicsit rosszabb is volt a kedvem, nem hagytam, hogy ezt bárki meglássa rajtam. Mosolyogtam, és szeretettel fordultam az emberek felé, mert nem is olyan régen rádöbbentem, hogy ha nem engedem, hogy eluralkodjon az arcomon a bánat, a félelem, vagy a fájdalom, akkor sokkal hamarabb megszűnik a szívemben is az a bizonyos negatív érzés. Most viszont nem érzem magamban az erőt, hogy kívül boldog legyek. Olyan, mintha minden elégedettséget kiszopolyoztak volna belőlem, és most azért fájna a szívem, mert kong az ürességtől. Tudom, hogy össze fogom szedni magam, csak azt nem tudom, hogy ez mikorra sikerül. Remélem mielőbb, mert nagyon nem szeretem, ha azt kell látnom a tükörben, hogy egy savanyú, élettelen, üres test néz vissza rám. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://lucifixxx.blog.hu/api/trackback/id/tr664356600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása